Вхiд на сайт
Авторизацiя

Перед тим, як купити процесор: що потрібно знати

Перед тим, як купити процесор: що потрібно знати
Опитування оптимального вибору процесора для тієї чи іншої конфігурації ігрового комп'ютера аж ніяк не простий, і зрідка хто береться відповісти на нього, оперуючи фактичними даними. Однак справжні професіонали не спасували перед величезним обсягом роботи і протестували дві найбільш популярні відеокарти сімейства Turing в парі з 12 процесорами в 13 іграх з роздільною здатністю 1080p і 1440p.

Та питання про те, який купити процесор та карту краще, часто залишається без відповіді. Тим часом покупці змушені шукати відповідь саме на нього: маючи на руках фіксовану суму, вони повинні оптимальним чином розподілити її між процесором і відеокартою, і ось по цій темі відчувається явний брак якихось готових і добре аргументованих рецептів.

Що було
Варто нагадати, що за часів панування на ринку 4-ядерних процесорів була популярна теорія з умовною назвою «потенціал розкритий», в рамках якої передбачалося, що для кожної відеокарти існує якийсь граничний показник в продуктивності процесора, вище якого підніматися не має сенсу – все одно кадрова частота в іграх далі вже рости не буде. Пояснення цього ефекту базувалося на припущенні, що в якийсь момент відеокарта перестає встигати відображати кадри з тією швидкістю, з якою їх готує для неї процесор, і в цей момент можна припиняти погоню за більш швидкими CPU – кращої продуктивності досягти все одно вже не вийде .

Що є
Але згодом в явній помилковості цієї теорії переконалися багато її прихильники. Справа в тому, що CPU і GPU в сучасних іграх несуть відповідальність за різні стадії підготовки зображення. Центральний процесор займається обробкою реакції гравця, прорахунком внутрішньої логіки гри і поведінки другорядних персонажів, а також моделюванням всього ігрового оточення і фізики середовища.

Крім того, однією з найбільш важливих завдань процесора в більшості ігор є також управління потоками даних і передача необхідної інформації в графічний процесор. GPU ж при цьому зайнятий виключно питаннями візуалізації – на підставі отриманих від центрального процесора даних він будує картинку, яка потім з'являється на екрані. Очевидно, що це – багато в чому послідовні етапи одного процесу, тому в кінцевому підсумку на частоту кадрів в будь-якому випадку повинна впливати потужність як відеокарти, так і процесора.

Оптимальне співвідношення між продуктивністю центрального і графічного процесора існує як раз саме тому, що ці компоненти відповідають в іграх за різні речі.

Ви зайшли як не зареєстрований користувач!
Додати коментар
Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Напівжирний Похилий текст Підкреслений текст Закреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вставка посиланняВставка захищеної посилання Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

Введть те, що бачите на зображенні: